вторник, 30 октомври 2007 г.

American Idol


Това е интервю с победителката от последния пети сезон на американският Music Idol - American Idol.

Мендиса
Години: 29
Град: Antioch, TN
Audition City: Chicago
Любима изпълнителка: Alicia Keys, Beyonce, India.Arie (Алиша Кийс, Бийонсе, Индиа Ейри)
Любим изпълнител: Justin Timberlake, Stevie Wonder, John Legend(Джъстин Тимбърлейк, Стиви Уондър, Джон Ледженд)


Kога за първи път започна да пееш?
- Не си спомням да не съм пяла.

Имаш ли някакъв опит в пеенето?
- Да. Имам степен Бакалавър по музика, специалност концертно и воклано представяне от Университета Фиск.

Какви други таланти имаш?
- Актьорство.

Ако не участваше в Аmerican Idol, какво щеше да правиш?
- Аз пея за да живея и това ми харесва! Просто щях да продължа да правя това, което обичам!

Какви са личните ти цели в живота?
- Да срещна и отида при Опра!

С кой албум искаш твоите приятели да те изненадат?
- На Avril Lavigne - "Under My Skin"

Кой е твоя AMERICAN IDOL?(АМЕРИКАНСКИ ИДОЛ)
- Бер Мур, автор и говорител. Тя ме вдъхновява да живея повече като Исус и аз искам да правя същото.

Имаш ли си твои ритуали и неща които правиш преди всяко твое представяне?
- Моля се и пея.

Най незабравимите моменти в животът ти?
- Това е дълга история, но накратко бях включена да изпълня кратка песен в един бар. Репетирах толкова много,че когато бях на сцената изгубих гласа си по средата на песента "Ти Даваш Добра Любов". Отмених представянето си и отпратих хората по домовете.

С кой момент в животът си скоро си се гордяла най-много?
- Момента когато станах двадесет и четвърта в класацията на American Idol.

Ако нямаше талант за пеене, какво би правила?
- Бих станала помазан и ефективен библейски преподавател.

Какво е определението ти за AMERICAN IDOL?
- Някой, на който да подражаваш на сцената и извън нея.

Кой е твоя фаворит от журито и защо?
- Хмммм.... това е труден въпрос! Моят отговор се промени наскоро, но ще заложа на Паола. Тя се справя в много трудни ситуации.

Какво би изненадало хората да научат за теб?
- Че си смучех палеца до 24 годишна! Слава Богу за това зъбите ми не стигнаха Будапеща!

Как това промени животът ти? (Участието в American Idol)
- Сега всички ме познават.

Имаш ли си талисман?
- Не.

Кой е твоя герой в живота?
- Моя герой е Исус. Той спаси живота ми.

Кое е нещото с което се бориш в живота си?
- Моята голяма битка е да бъда много силна в живота. Боря се всеки ден и ще победя.

Мислиш ли че прослушването беше справедливо?
- Мисля че да. Въпреки че имаше невероятни хора, които бяха елиминирани твърде рано. Не мога да се примиря с това в ума си.

Ако победиш, на кой ще благодариш първо?
- На Исус! Той е толкова добър към мен!

Няма коментари: